zaterdag 23 juni 2012

Na veel zin te hebben maar eigenlijk geen tijd ga ik weer eens beginnen aan me blog.
Het is een korte of misschien niet kort maar snelle update. 
Ik ga plaats van make-up meer over me lifestyle schrijven. 

Nu op dit moment wil ik jullie laten wezen dat ik een tattoage wil.
Wat voor hoe en wat en waar? dat hier! 

Ik heb nog geen Quote voor de tattoo maar de lettertiepe heb ik wel, 
een soort handschrift wat bijna niet te lezen is. 

De quote moet gaan over mijn leven. 
hoe ik denk en hoe iedereen meteen is wie ik ben en wat ik wil.
Nederlands vind ik niet mooi en andere talen begrijp ik nieteens wat voor zin heeft het dan om 
hem op me lichaam erop te plamuren? Heb ik een mooi zinnetje kan ik die zin niet eens uitspreken haha. 

in iedegeval dacht ik aan iets van zoiets:









Geen opmerkingen: