woensdag 12 januari 2011

Mijn Iphpone gejat!

Hee meiden,
Vorige week donderdag was het studenten avond in Arnhem.
Het leek me wel leuk om even uit te gaan naja even?! tot 5 uur.
Als je bij ons uitgaat is het maar tot 3 en 1 club tot 4.
Maargoed het was gezellig in de level.
ik was een beetje van de kaart toen ik iemand mijn telefoon uit mijn bh zag halen en
toen hij wegrende schrok ik en begon ik hem achterna te rennen maar vanwege de drukte heb ik hem niet meer gezien.

Nieuwe telefoon.
Ik heb dus natuurlijk een nieuwe telefoon nodig.
Ik vond de iphone toch al niet fijn maargoed omdat ik hem van mijn daddy kreeg
vind ik het wel lullig. Vandaar dat ik voor een blackberry ga.
ik vind die dingen echt ontzettend fijn. Ik wil alleen geen torch.
Gewoon lekker de ouwe! Bovendien neem ik daarnaast nog 1van markplaats de iphone 3gs.
Zo lijkt het alsof ik gewoon nog me iphone heb :').
Dan weet me pa van niets. ( me ouders zijn gescheiden dus ik zie hem niet vaak)

Ik ga natuurlijk 14 februari naar london dus ik moet een beetje geld besparen dus,
na london kijk ik hoeveel geld ik over hou en ga ik daarvan een telefoon halen.
Nu maar even doen met de oudste nokia! haha.



Geen opmerkingen: