maandag 7 februari 2011

# stage

School heeft altijd aan het einde of in het midden van het jaar een stomme opdracht..
Nou voel je het natuurlijk al aankomen.. juist ja. STAGE!

oh emmm giee!

Nu moet ik de hele week stage lopen in de DA.
Het leek me echt niets, maar het heeft wel iets straks!
De nieuwe lijnen uitpakken!,nieuwe vracht,elke dag die leuke pakketjes!
Je mag elke dag een ander geurtje op doen bij jezelf. allemaal voordelen..
maar de minder leuke dingen? lees even verder..


De eerste maandag,
Waren er twee mooie dames in de winkel die mij collega zouden worden voor twee weken.
Gelukkig klikt alles met iedereen. Ik ben meteen aan de slag gegaan en ze vroegen wat ik later wou worden. ik mocht een display opzetten en de nieuwe lijn van maybeline mocht ik bekijken en opzetten. Helaas heb ik geen foto's want ik werkte voor me stage met bloed zweet en tranen.
haha.

De nadelen zijn om bij de da stage/werk te lopen is dat je medicijnen moet studeren,
schoon moet maken en dat je de hele winkel moet controleren op de datums.

Wil je een nieuwe geur lijn zien?
kijk nog even onder dit artikel iets over bruno banani!
je kunt een testertje aanvragen voor meer?
check hier beneden!


Geen opmerkingen: