maandag 7 maart 2011

BACKKK AT LONDON



London was mega. Echt wauw wow wauw!
Nou ik heb mijn spullen ingepakt in mijn mega-wowie koffertje.
Ik heb de roze zoals ik jullie al had verteld..
(foto is niet mooi genomen toeval dat ik hem op de computer heb staan)
We hebben eerst onze pappa's en mama's uitgezwaait en gingen
sochtends om 5 uur vertrekken!
En natuurlijk had ik dit weer.....
ik was vergeten om iemand te vragen naast mij te zitten in de bus. ik zat naast een meisje die ook in me kamer sliep. ik heb haar gelijk leren kennen en ze is echt een grote schat
hier sta ik samen met kimbieee op de foto.
Oke ik weet het jongens ik sta er heel charmant op haha.
Na uren lang in de bus gezeten te hebben gingen we met de boot.
En dat was gewoon het allerleukste mooiste enzo van het hele london tripje.
Ik wist niet waar ik heen moest lopen zo groot was het. en als ik al liep liep ik heen en weer want de boot is nogal gevoellig voor golven.
Dit was de boot (p&o) :

dit was de reis morgen over engeland zelf.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk!
Ik moet binnenkort ook nog naar londen.
Xx liefs