vrijdag 25 maart 2011

BB VS IPHONE


zoals vele van jullie weten had ik een iphone!
Die is eerst gebarsten en toen weer gemaakt..
maar een week daarop is hij gejat in een club (level)
en nu heb ik een blackberry jaja..

maarja welke is nu beter?
dit is een vraag niet alleen voor jullie maar ook voor mij!
hier zijn al zovaak reviews over geschreven..
maar nu wil ik het ook doen nu ik ze beide heb gehad.

Een blackberry
heeft alles wat een iphone ook kan..
Het meest fijnst aan een blackberry is ping!
iedereen heeft tegenwoordig ping. het is makkelijk handig,
het kost geen drol. Je tiept zo snel en makkelijk met het toestel.
Het heeft een fijne grip..
maarja er zitten natuurlijk ook wat nadelen aan..
Ik heb mijn telefoontje een naam genoemd silly.
maar mijn silly loopt altijd dwars te doen.
altijd op de belangrijkste momenten valt hij uit!
dan zijn mijn batterijen nog 20% procent vol en dan kapt hij ermee
je moet het toestel elkeeeeee dag opladen.
je raakt er verslaafd van dat is niet normaal en je word de hele dag door gepinkt.
Het laden duurt lang of het downloaden ook.
Soms logt hij opeens zomaar uit op je msn of loopt je hyves vast.
nu klinkt het als een drama telefoon maar het is zoon makkelijk mooi fijn toestelletje dat ik niet weet wat ik zonder moet.

De iphone
heeft eigenlijk echt alles behalve ping, en dat is iets waar ik denk ik niet aan kan wennen.
Ik haat touch screens echt waar. maar dit toestelletje vond ik echt fijn.
ik kon snel smsen hij sprong niet over naar andere apps. het downloaden was allemaal gratis ik kon hem namenlijk jillbreken. maar niemand had whatssapp of pingchat..
het toestel is van glas en is groot breed en zwaar en ik vind hem niet heel erg mooi.
als je hem van 20 cm hoogte laat vallen is hij kapot..
maar wat nou als ik zou moeten kiezen??

Dit is echt heel erg bff's van me.
ik weet het gewoon niet!
ik baal echt heel erg dat me iphone weg is maar zonder me silly zou ik gek worden.
en zonder iphone doe ik al. dus ik denk dat ik voor de bb zou gaan!

maaar als je geen 1van beide hebt gehad, en je zou er een nemen..
kies dan lekker een iphone! je word niet verslaafd en gek als je een keer niet gepinkt word in 1 minuut.

het is een verslaving en ik moet misschien een keer naar een afkick kliniek haha.
liefssssss

Geen opmerkingen: