zondag 17 april 2011

Wat wil ik in de zomer?
Mensen willen er zo natuurlijk uitzien,
ik ben van plan om het om tegooien!

ik ga deze zomer helemaal stortte op het beautygebied bruinworden.
Zonnenbank,vakantie, maar ook zonnen in de tuin. nu ben ik al wat bruiner geworden van 1 dag zonnen en 3 keer onder de zonnenbank is even kijken wat ik allemaal nog meer wil veranderen.

Als eerst de zonnenbank, we hebben er 1 thuis.. jammer genoeg niet van beide kanten alleeen van bovenaf, nou dan maar ongezond doen en het dubbele onder de zonnebank gaan, want anders ben je voor bruin en achter wit. ja.. dat kan natuurlijk ook?

Bron: staat boven vermeld.

Ik wil weer lang haar! omy gohddd!
wat mis ik dat zeg. Het was echt zonde en dat realiseerde ik pas toen het geknipt was.
okeoke zeg het maar 'handy time' Misschien dat ik me haar lichter of donkerder wil maar dat pas als ze zomer is geweest want dan is mijn face verbouwd zonder poeder namenlijk de zon. haha

Voor derest heb ik nog niets gepland,
ik ben benieuwd hoe het deze zomer word..
ik heb lekker me examens gehad.. zodra dat gebeurd is keihard leren voor me scooter
om stijlvol te rijden door de stad!

liefde,
tess

Geen opmerkingen: